loading...
مجله تفریحی و سرگرمی وطن 98
آخرین ارسال های انجمن
ایران بازدید : 241 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

  فساد پنهان در تورهای گردشگری +تصویر

عدم نظارت بر تور های گردشگری و طبیعت گردی موجب بروز ناهنجاری هایی شده است که در عمل فضای این تور ها و همچین اماکن تفریحی را برای خانواده ها ناامن و نامناسب نموده اس 

ایران بازدید : 81 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
نظام نهایت ارفاق را به برخی از متهمان فتنه ۸۸ کرد/ شاید در برخورد با فتنه‌گران کوتاهی کرده‌ایم
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نظام نهایت ارفاق را به برخی از متهمان فتنه ۸۸ کرد و همین ارفاق‌ها سبب شده برخی مدعی شوند.

ایران بازدید : 134 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
احتمال حذف یارانه نقدی و پرداخت سبد کالایی با اجرای فاز دوم هدفمندی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۳ پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد که احتمال حذف پرداخت یارانه نقدی و دادن سبد کالایی به جای آن وجود دارد

ایران بازدید : 421 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

منبع:وطن 98


شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار ‘آلبوم نقی’ خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد.

جهان: یک گروه فعالان دینی و فرهنگی برای آدرسی که به قتل شاهین نجفی، خواننده مرتد منجر شود 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.

سر خواننده مرتد 100دلاری شد

سر خواننده مرتد 100دلاری شد

 

این گروه که نخواسته اند نامشان فاش شود برای کسی که آدرسی در اختیارشان قرار دهد که آن آدرس منجر به اجرای حکم در مورد شاهین نجفی شود این جایزه راتعیین کرده اند.

به گفته این گروه تاکنون آدرس های متفاوتی برای محل اسکان شاهین نجفی مرتد به دست آنها رسیده اما یا اینکه صحیح نبوده و یا به علت تغییر مکان، موفق به اجرای حکم ارتداد وی نشده اند.

این افراد خواسته اند تا هرکس آدرسی از خواننده مرتد دارد به ایمیل downwith.satan@yahoo.com ارسال کند و پس از اجرای حکم شاهین نجفی توسط هر شخصی که این آدرس در اختیار وی قرار گیرد، با ایمیل وی تماس گرفته شده و پاداش به هر حسابی که وی معرفی کند واریز خواهد شد.

گفتنی است شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار “آلبوم نقی” خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد

ایران بازدید : 508 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

برای چندمین بار متوالی و این بار در شهر کوچکی مثل شهمیرزاد (توابع شهرستان مهدیشهر در استان سمنان) شاهد ضرب و شتم حجت الاسلام سید علی بهشتی، روحانی آمر به معرف و ناهی از منکر بودیم.


تصاويري از فيلم موهن معصوميت مسلمانان

به گزارش خبرنگار مهر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آیات متعدد قرآن کریم بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. از جمله در آیه ۱۰۴ سوره مبارکه آل‌عمران برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر تعبیری همچون فلاح به کار برده شده که نقطه نهایی یک انسان به شمار می‌رود.

ایران بازدید : 479 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

من از هوش رفتم. وقتی به خودم آمدم که در منطقه‌ای خلوت بودیم. مرد راننده قصد داشت به من تجاوز کند سعی کردم مقاومت کنم و با داد و فریاد او را فراری بدهم اما آن مرد چاقویی درآورد و آن را زیر گلویم گذاشت و گفت اگر تسلیم نشوم مرا می‌کشد.


تجاوز هولناک به دختر جوان توسط راننده هوسران


مردی که بعد از بیهوش‌کردن دختری نوجوان او را مورد تعرض قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به مرگ محکوم شد.

دو پسر جوان روز ۱۴ آذر سال گذشته دختری را که به شدت بدحال بود به درمانگاه مهرگان واقع در منطقه کیانمهر کرج بردند و پزشکان اقدامات اولیه درمانی را آغاز کردند. پس از آن دختر نوجوان خودش را شیوا معرفی کرد و به کادر درمانی گفت توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته و دو پسری که او را به بیمارستان رسانده‌اند ناجیان وی هستند.

ایران بازدید : 428 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

امداد اواخر ارديبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستاي «همت‌آباد» بم با صداي زني روبرو شدند كه بلند فرياد مي‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب مي‌كرد، هرچند همسايه‌ها در لحظات اوليه تصور مي‌كردند كه اين زن 24 ساله دچار برق‌گرفتگي شده است اما هنگامي كه صورت تخريب شده او و دختر دو و نيم ساله‌اش را ديدند متوجه شدند كه اين زن قرباني اسيدپاشي شوهر معتادش شده است.


به گزارش فرارو به نقل از ایسنا، شوهر معتاد و موادفروش این زن كه از راه سرقت، مخارج خود را تامين مي‌كرد، هنگامي كه متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهديد به اسيدپاشي كرد و نهايتا در یکی از ‌شب‌های ارديبهشت ماه سال گذشته در حالي كه همسر و فرزند شیرخوارش خواب بودند نقشه‌ شومش را روي همسر و دو فرزند بی گناهش اجرا كرد.

سمیه پس از حادثه اسید پاشی با دو فرزندش در خانه پدرش زندگی می‌کند. با توجه به فقر مالی و بدسرپرستی سرنوشت رعنا و نازنین دو دختر سمیه در وضعیتی مبهم قرار دارد.

گفتنی است علی برادر شوهر سمیه متهم ردیف دوم این حادثه پس از آزادی از زندان با قید وثیقه، سمیه و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

ایران بازدید : 369 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش بولتن نیوز، در این مسابقه دختران جوان 16 الی 28 ساله ای که قدی بیش از 170 سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید. امسال در این مسابقات كشورهایی همچون تركیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوكراین، روسیه، ازبكستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و... شركت خواهند كرد كه در مجموع كلی 24 كشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود


ترویج فساد و فحشا در آذربایجان با انتخاب زیباترین دختر
ایران بازدید : 7044 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)
 معروفترین خلافکاران اعدام شده در تاریخ ایران +تصاویر(+16)
در تاریخ ایران بوده اند خلافکارانی که جرم های بسیار سنگینی انجام داده اند اما دادگستری و قوه قضاییه همیشه مقتدرانه در مقابل این مجرمان عمل کرده است و آن ها را به اشد مجازات رسانده است.
ایران بازدید : 424 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

رقابت دو مرد برای برقراری رابطه با یک زن جوان رنگ خون گرفت و یکی از آنها به دست دیگری کشته شد. دو مرد برای برقراری رابطه با دو زن جوان رنگ خون گرفت و یکی از آنها به دست دیگری کشته شد. متهم دیروز در دادگاه قتل را انکار کرد اما همدستش او را قاتل خواند.

مردی جوان ۲۱ فروردین سال گذشته به ماموران پلیس اسلامشهر خبر داد دوستش گم شده ‌است. این مرد در توضیحی که به ماموران داد، گفت: «من و خسرو در نمایشگاه ماشین کار می‌کنیم. او امروز صبح به نمایشگاه نیامد. امکان نداشت بدون اینکه اطلاع دهد غیبت کند. با تلفن همراه «خسرو» تماس گرفتم اما جواب نداد. مقابل خانه‌اش رفتم و زنگ زدم. کسی در را باز نکرد اما صدای تلویزیونش بلند بود و فکر می‌کنم برایش اتفاقی افتاده ‌است.» وقتی ماموران در جریان این موضوع قرار گرفتند خود را به منزل خسرو رساندند و وارد خانه شدند. آنها جسد این مرد را در حالی‌که روی زمین افتاده‌ بود پیدا کردند. وضعیت جسد نشان می‌داد او قربانی یک انتقام‌گیری شده‌است.

ایران بازدید : 405 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (1)

يک نقطه عطف تعيين‌کننده (ساواک، کشتار 17 شهريور و دولت شريف امامي) در حالي که در روز 28 مرداد 1357 حکومت با برگزاري مراسم بزرگداشت کودتاي 28 مرداد تلاش مي‌کرد وانمود کند رژيم از موقعيت مستحکمي برخوردار است، آتش‌سوزي سينما رکس آبادان، که به زودي شايع شد ساواک در آن دست دارد، دولت جمشيد آموزگار را با بحران جدي مواجه کرد. سپهبد ناصر مقدم رئيس وقت ساواک در ملاقاتي با شاه خاطرنشان کرد که با توجه به مجموعه شرايط، عمر نخست‌وزيري جمشيد آموزگار به سر آمده و او ديگر براي حل مشکلات حکومت تواني ندارد.

ایران بازدید : 336 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

آزار و اذیت دختران در جنگل مه آلود شمال


هفت عضو شبکه شیطان که دختران جوان را در جنگلهای شمال کشور مورد آزار و اذیت قرار می دادند بزودی پای چوبه دار قرار می گیرند.


این پرونده از بهمن ماه سال ۸۹ با شکایت دختر ۱۸ ساله‌ای علیه ۹ مرد جوان به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم غیراخلاقی از وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی گیلان قرار گرفت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,541
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 25,520
  • بازدید کلی : 391,988