loading...
مجله تفریحی و سرگرمی وطن 98
آخرین ارسال های انجمن
ایران بازدید : 101 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

  بازیگر معروف سریال " مختار" به علت عارضه مغزی در بیمارستان به سر می برد

بازیگر معروف سریال " مختار" به علت عارضه مغزی در بیمارستان به سر می برد

ایران بازدید : 67 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در وی‌چت
فرمانده انتظامی آمل از شناسائی و دستگیری متهم به انتشار تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی و محیط وی‌چت خبرداد.
ایران بازدید : 145 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
هتک حرمت بی شرمانه دو برادر به دختر نوجوان + عکس
درپی برقراری رابطه نامشروع دو برادر 16 و 17 ساله به همکلاسی خود پس از آگاهی از بارداری وی پس از گذشت هشت ماه وی را به ضرب گلوله کشتند.

ایران بازدید : 252 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
مادر سنگدلی که از هتک حرمت دخترش فیلم برداری می کرد
مادری تصاویری از تجاوز و عذاب نوزاد ۱۰ ماهه اش را برای پدر بچه فرستاد و گفت من سوء استفاده از این کودک را دوست دارم.

ایران بازدید : 180 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

حبیب کاشانی بر اثر تصادف در بیمارستان بستری شد
حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدر شهید داوود حیدری، فرمانده گردان ظهیر راهی بهشت زهرا شده بود، به دلیل تصادف از ناحیه کمر و گردن آسیب دید و در بیمارستان بستری شد.

ایران بازدید : 114 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
هتک حرمت زن جوان توسط سه فوتبالیست
دانشکده نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی ادعاهایی است که بر اساس آنها سه نفر از اعضای تیم فوتبال این دانشکده سال گذشته به یک دانشجوی زن نیروی دریایی حمله جنسی کرده‌اند.

ایران بازدید : 227 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)
http://parsiclub.com/wp-content/uploads/2013/10/34556454512.jpg
اجاره دختران برای فیلم های جنسی و مستهجن + عکس

رونی مک کال ۶۱ ساله و همسرش کانی مک کال ۴۰ ساله مدت دو سال است که ۴ فرزند دختر خود را که سنین بین ۵ تا ۱۷ سال دارند برای برقراری رابطه جنسی و تهیه فیلمهای مستهجن کودکان اجاره میدهند.و همین مسئله باعث شد پلیس خیلی زود آنها را یافته و دستگیر کند.

ایران بازدید : 106 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ3vo3RJSoFIy8nPFC_VunbfWk8c7drkn6KhNQFVKE9GatPIoHf
مقصر مرگ همسر بنیامین خودش را به پلیس تسلیم کرد
از همان دقایق اولیه رخ دادن حادثه، بررسی پلیس برای یافتن مقصر اصلی تصادف و عامل مرگ همسر 29ساله خواننده پاپ کشور آغاز شد و با توجه به شماره پلاک به دست آمده و بررسی دوربین های بزرگراه، تلاش ها برای دستگیری اش انجام شد.

ایران بازدید : 111 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
خودکشی در شیراز، چاقو کشی در تهران
پس از خودکشی دانش‌آموز شیرازی به دلیل بردن موبایل و اخراج وی توسط مدیر مدرسه این بار خبر چاقوکشی در یکی از دبستان‌های پایتخت خبرساز شد.

ایران بازدید : 162 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

http://patogha.ir/wp-content/uploads/tajavoz-zan-moaelm.jpg

تجاوز گروهی به 15 زن در تبریز!!

تعدادی از افراد مورد تجاوز بخاطر ملاحظات حیثیتی از اعلام شکایت خودداری کرده‌اند اما چند نفر از آنان با اعلام شکایت و ذکر جزئیات امر تقاضای مجازات محکومین را کرده‌ان


ایران بازدید : 144 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
وادار دانش آموز موسیقی به برقراری رابطه نامشروع + عکس
به گزارش پلیس معلم موسیقی یک دبیرستان پس از رسوایی برقراری رابطه نامشروع با یکی از شاگردان خود دستگیر و از ادامه کار با مدارس محروم گردید
ایران بازدید : 165 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)
هتک حرمت خبرنگار زن در آسانسورتوسط سردبیر نشریه
دوربین نصب شده در درون آسانسور این موضوع را تایید می کند. همچنین پلیس موفق به کشف یک فیلم گرفته شده از ارتباط نامشروع آنان در یک هتل شده است.
ایران بازدید : 415 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

منبع:وطن98


مردی که متهم است خواهر مطلقه‌اش را با ضربات متعدد مشت و لگد به قتل رسانده ‌بود، برای بار دوم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
به گزارش بی باک به نقل از شرق، سعید مرد ۳۵ساله متهم است سه سال قبل خواهر مطلقه‌اش را با ضربات متعدد مشت و لگد زخمی کرده و بعد آنقدر بر عناصر حیاتی گردن او فشار آورده که زن جوان فوت شده ‌است.

قتل خواهری زیر مشت ولگد برادر

ماموران حراست بیمارستانی در تهران به پلیس خبر دادند زن ۳۰ساله‌ای به نام سودابه به طرز مشکوکی جانش را از دست داده ‌است. زمانی که پلیس در محل حاضر شد پدر مقتول ادعا کرد دخترش بیمار بود و از پله‌ها به پایین پرت و همین هم باعث مرگش شد. چند روز بعد پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ سودابه زمین خوردن نبوده و او بر اثر خفگی جانش را از دست داده ‌است. با توجه به این نظریه تحقیقات آغاز و پلیس متوجه شد روز حادثه سودابه و برادرش سعید در خانه تنها بودند. این خواهر و برادر با هم اختلاف داشتند و با توجه به اینکه پزشکی قانونی اعلام کرده بود ضربات شدیدی به بدن مقتول وارد آمده‌ است، بنابراین این قتل می‌توانست کار سعید باشد. به این ترتیب سعید بازداشت شد و در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. او گفت: خواهرم چند سالی بود که از شوهرش جدا شده ‌بود و با بچه‌هایش در خانه پدرم زندگی می‌کرد. او بعد از مدتی به مواد اعتیاد پیدا کرد. همه جور مواد می‌کشید؛ از تریاک و هرویین گرفته تا شیشه و کراک. اعتیادش آنقدر زیاد شده‌ بود که مردم پشت سرش حرف می‌زدند و می‌گفتند برای درآوردن هزینه موادش تن‌فروشی‌ هم می‌کند. این موضوع من را آزار می‌داد. تا اینکه روز حادثه باز از خانه بیرون رفت. وقتی برگشت با هم دعوا کردیم و من او را زدم. خیلی عصبی شده‌ بودم و نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم به همین دلیل هم او را خفه کردم و بعد موضوع را به خانواده‌ام خبر دادم. با توجه به این اعترافات مادر مقتول هم مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت از پسرش شکایتی ندارد. این زن ادامه داد: من به اتفاق سایر اعضای خانواده در شهرستان بودیم که پسرم تماس گرفت و گفت سودابه بدحال است و از من خواست به خانه برگردم. پسرم می‌گفت سودابه حاضر نیست دکتر برود. چون دخترم معتاد بود، می‌دانستم مواد او را بیمار کرده ‌است. به خانه برگشتیم. دست و پای دخترم کبود شده و ورم کرده ‌بود. آثار کبودی روی گردنش هم دیده می‌شد. او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا گفتند او مرده‌ است.

مادر مقتول با بیان اینکه اطمینان دارد پسرش دست به این قتل نزده‌ است، گفت: چون دخترم زن فاسدی شده‌ بود حتما اهالی محل او را کشته‌اند. سودابه برای اینکه هزینه موادش را تامین کند هر مردی را که به او پول می‌داد قبول و از او تمکین می‌کرد. چندبار مردم به ما شکایت کردند. اهالی می‌گفتند او این محله را خراب کرده‌ است. تحقیقات از سایر اعضای خانواده سودابه هم انجام شد. این بررسی‌ها نشان می‌داد سعید خودش هم به موادمخدر اعتیاد دارد و مقدار زیادی شیشه مصرف می‌کند، به همین دلیل هم تلاشی برای ترک دادن خواهرش نکرده ‌است. هرچند اولیای‌دم اعلام کردند هیچ شکایتی ندارند و خواستار آزادی سعید شدند اما کیفرخواست علیه مرد جوان به لحاظ جنبه عمومی جرم به اتهام قتل عمد صادر و پرونده به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

سعید حین محاکمه در این شعبه گفت: اتهامم را قبول ندارم. من این کار را نکردم. با اینکه خواهرم زن فاسدی بود اما هیچ وقت به قتل او فکر نکردم. متهم گفت: خواهرم بعد از جدایی از شوهرش خیلی بی‌بند و بار شده‌ بود. او حتی به فکر آبروی بچه‌هایش هم نبود و کارهایی می‌کرد که همه خجالت می‌کشیدند. مصرف مواد او آنقدر زیاد شده‌ بود که دیگر کشیدن کفاف نمی‌نداد و او مواد را تزریق می‌کرد. چون همه جور مواد استفاده می‌کرد، نمی‌شد او را ترک داد. ضمن اینکه من خودم هم اعتیاد داشتم و خواهرم به حرفم گوش نمی‌داد. خواهرم به خاطر خفتی که به خانواده می‌داد خودکشی کرده ‌است.

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای صدور رای پرونده وارد شور شدند و متهم را در قتل عمد مقصر تشخیص دادند و او را به لحاظ جنبه عمومی جرم به زندان محکوم کردند. متهم به رای اعتراض کرد و پرونده در دیوان‌عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت. هیات قضات دیوان رای صادره را نقض و اعلام کردند هرچند مدارک کافی در مورد اینکه متهم مرتکب این قتل شده در پرونده وجود دارد اما به نظر می‌رسد این قتل عمد نبوده و متهم با خواهرش درگیر شده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده، بنابراین به نظر می‌رسد قتل شبه‌عمد باشد. به این ترتیب یک‌بار دیگر پرونده به جریان افتاد و این‌بار شعبه ۷۹ مسوول رسیدگی به این پرونده شد. متهم دیروز در جلسه دادگاه یک‌بار دیگر هرگونه دخالتی در مرگ خواهرش را انکار کرد و سپس هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

ایران بازدید : 7044 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)
 معروفترین خلافکاران اعدام شده در تاریخ ایران +تصاویر(+16)
در تاریخ ایران بوده اند خلافکارانی که جرم های بسیار سنگینی انجام داده اند اما دادگستری و قوه قضاییه همیشه مقتدرانه در مقابل این مجرمان عمل کرده است و آن ها را به اشد مجازات رسانده است.
ایران بازدید : 570 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

این جوان 18 ساله دوست دختر 15 ساله خود را با فرو کردن 60 ضربه چاقو به بدن وی، در یک مهمانی او را به قتل رساند.به گزارش پارس ناز یک فوتبالیست حسود لیگ دیروز اعتراف کرد که دوست دختر خود را به ضرب چاقو به قتل رسانده است."اندرو هال" که برای تیم استوک سیتی بازی می کند اعتراف کرد که "مگان لی" 15 ساله را در خانه ای در آمپتیل در تاریخ 9 ژوئن به قتل رسانده است.
 
 

ایران بازدید : 283 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

دختر جوان بعد از تصادف بیهوش شده بود و خواهرش برای بردن او به بیمارستان درخواست کمک می‌کرد.

لحظاتی بعد خودروی پرایدی مقابلشان توقف کرد و دو جوان آنها را سوار ماشین کردند تا به بیمارستان انتقال دهند اما مسیری که خودروی پراید وارد آن شد نه بیمارستان که باغ‌های اطراف شهرری بود؛ جایی که دو جوان شیطان‌صفت قصد داشتند با همدستی دو نفر از دوستانشان، نقشه شوم خود را عملی کنند.

ساعت حدود 15روز جمعه سوم شهریورماه بود. فرشته و خواهرش در حال عبور از خیابان در حوالی میدان شهرری بودند که ناگهان خواهر 18ساله او با یک خودروی عبوری تصادف کرد. شدت تصادف زیاد نبود اما دختر 18ساله به‌دلیل بیماری صرع و وحشت از تصادف ناگهان بیهوش شد و روی زمین افتاد. فرشته که دستپاچه شده بود به کمک خواهرش شتافت و می‌خواست او را به بیمارستان منتقل کند که در همین هنگام خودروی پرایدی مقابل آنها توقف کرد.

ایران بازدید : 485 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

آزار و اذیت و تهیه فیلم از دختر جوان


رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال 89 با شکایت دختر 18‌ساله‌ای علیه 9 مرد جوان به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم غیراخلاقی از وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی گیلان قرار گرفت.

 

شاکی گفت: روز حادثه من و نامزدم در حال قدم زدن بودیم که سه مرد در خیابان راهمان را سد کردند. آنها با ادعای اینکه پلیس هستند، از ما مدارک هویتی خواستند و سپس به ما گفتند ارتباط شما مشکل دارد.آنها بدون توجه به حرفهای ما، نامزدم را کتک زدند. بعد هم از او خواستند از خانه مدارک خودش و مرا بیاورد و تحویلشان دهد. پس از رفتن نامزدم، مردان جوان مرا به زور سوار خودرو کرده و از محل دور شدند. آدم ربایان مرا کتك‌ زدند و به منطقه جنگلی و مه آلود در حومة شهر منتقل کردند.در حومه شهر شش مرد دیگر نیز به آنها پیوستند و همه آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.مردان شیطان‌صفت از صحنه‌های آزار و اذیت من فیلمبرداری کرده و تهدید کردند اگر علیه آنها شکایت کنم، دوباره مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند.در پی این شکایت، نامزد دختر جوان نیز در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کرد.



ایران بازدید : 375 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

حمله اراذل و اوباش به 19 خودرو در تهران


رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه اراذل و اوباش شب گذشته (سه‌شنبه 14 شهریور) در دو منطقه پایتخت اقدام به تخریب 19 خودرو کرده بودند از دستگیری متهمان خبر داد.


سرهنگ محسن خانچرلی از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: این دو متهم با تخریب 19خودرو در محدوده اختیاریه و قلهک باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی در منطقه شده بودند. نیمه شب گذشته تعدادی از شهروندان ساکن اختیاریه و قلهک با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسایش شهروندان را سلب کرده اند.
 
وی افزود: با هماهنگیهای انجام شده بلافاصله دو تیم از ماموران تجسس و اطلاعات پلیس پیشگیری پایتخت و ماموران کلانتری 124 قلهک به محل اعزام و اقدامات خود را برای دستگیری و شناسایی متهمان آغاز کردند.

ایران بازدید : 434 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
انتشار تصویر جست‌و جوی یک زن عربستانی به دنبال غذا در سلطل زباله، با واکنش بسیاری از کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی در این کشور همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی در عربستان با انتشار عکس جست و جوی یک زن در زباله ها برای یافتن غذا، جنجال جدیدی را در این کشور ثروتمند و نفت خیز به راه انداختند.

کاربران اینترنتی عربستانی محل این عکس را منطقه ای نزدیک به بازار سبزی شهر "بریده" در منطقه "القصیم" عنوان کردند.

منتشر کنندگان این عکس با مقایسه آن با تصاویر منتشر شده قبلی درباره دور ریختن غذاهای یک رستوران، خواستار تحویل غذاهای اضافی به جمعیت های خیریه و توزیع آنها بین فقرای عربستانی شدند.

با وجود درآمدهای هنگفت عربستان از فروش نفت و گاز، بر اساس آمارهای منتشر شده در این کشور، نرخ بیکاری و فقر شهروندان به شدت در حال افزایش است.

ایران بازدید : 336 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

آزار و اذیت دختران در جنگل مه آلود شمال


هفت عضو شبکه شیطان که دختران جوان را در جنگلهای شمال کشور مورد آزار و اذیت قرار می دادند بزودی پای چوبه دار قرار می گیرند.


این پرونده از بهمن ماه سال ۸۹ با شکایت دختر ۱۸ ساله‌ای علیه ۹ مرد جوان به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم غیراخلاقی از وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی گیلان قرار گرفت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,499
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 25,478
  • بازدید کلی : 391,946