loading...
مجله تفریحی و سرگرمی وطن 98
آخرین ارسال های انجمن
ایران بازدید : 162 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

در اوایل این ماه مسابقه ملی سبیل Shanab زیبا ترین و زنده ترین در مرحله چهارم آن برگزار شد. رقابت امسال در ایالت نیواورلئان، این تصاویر از بهترین شرکت کنندگان در رقابت امسال


ملی ریش سبیل مسابقات قهرمانی-1

ایران بازدید : 229 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
در شهر شیکاگو آمریکا نقطه عطفی معروف است که هر ساله توسط صدها هزار نفر بازدید میشه، سازه "معلم" طراحی شده توسط مهندس بریتانیایی هندی تبار که این طرح برنده ی از میان 30 ساخته شده توسط مهندسان طراحی از کشورهای مختلف در سراسر جهان انتخاب شد. معلم به نام ابر گیت، اما در میان مردم به اسم لوبیا شناخته میشه. این مجموعه ای از تصاویر سازه "معلم" است.


chicagos-BEAN-عکس-COL-1


ادامه عکس ها رو حتما ببینید...

ایران بازدید : 241 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

به دنبال گرمای شدید هوا همزمان با ماه رمضان، در خیابان های بغداد دوش های صلواتی برای شستن سر و صورت و خنک شدن مردم راه اندازی شده است.


ایران بازدید : 732 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
عکس های دختری زیبا با 206 سانت قد و اندامی عجیب
عکس هایی را که مشاهده میکنید مربوط به یک دختر است که از دوره نوجوانی شروع به قد کشیدن بیش از حد طبیعی کرد تا اینکه رشدش متوقف شد و اکنون دارای قد 2 متر و 6 سانتیمتری است. به گزارش ایران ناز او علاوه بر اینکه قد بسیار بلندی دارد, قدرت بدنی بالایی نیز دارد. او در چند فیلم نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ایران بازدید : 1290 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)
خوردن خون ختنه نوزادان پسر توسط خاخام ها +عکس
سایت غزه پرده از یک عمل قبیح برداشت: سال ها است که در مورد عمل شنیع شرب خون توسط خاخام های تندرو مطالب فراوانی به گوش میرسد ولی صهیونیستها همواره تلاش می کنند که در زمینه خوردن خون انسان زنده، ردپا و مدرکی از خود به جای نگذراند
ایران بازدید : 436 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

پنج ازدواج زیر گرانقیمت ترین و پرهزین ترین ازدواج های قرن ۲۱ لقب گرفته است.

1- آمیت بهاتیا و ونیشا میتل تاریخ ازدواج : ۲۲ ژوئن ۲۰۰۴ هزینه : ۷۸ میلیون دلار
 
ونیشا میتل دختر مالک بزرگترین کمپانی فولاد در جهان و  آمیت بهاتی از ثروتمندترین سرمایه داران هندی در انگلستان است. عروسی آنها شش روز طول کشید و ۱۲ جت جهت انتقال میهمانان به بیروت پایتخت لبنان به پرواز درآمدند ، ۴۵ سرآشپز مسئول تهیه غذا را برعهده داشتند و یک کیک بزرگ و ۱۰ هزار شاخه گل نیز برای جشن سفارش داده شد. آنها همچنین با حضور در یک فیلم بالیوودی نحوه آشناییشان را به تصویر کشیدند.
 

ایران بازدید : 1698 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

دراین فیلم که بیش از ۲۰چهره مشهور سینما که همگی به زبان فرانسوی تلفظ میکنند درمقابل دوربین لباس های خود را ازتن شان بیرون میکنند.
درفیلم مذکور ۱۳زن دیگر بهمراه گلشیفته فراهانی دست به این کارمیزنند که گلشیفته به عنوان نفر پنجم بدون بیان کلامی تنها لباسی که به تن دارد را ازتن بیرون میکند.


ایران بازدید : 1536 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
بی حجابی شدید دختران عربستانى !! + عکس

.: بی حجابی شدید دختران عربستانى !! + عکس :.

افراط‌گرایی‌های وهابیون و بی بندوباری لیبرال‌های سلفی حاکم بر عربستان، معجون تلخی از شیوع فحشا، بی حجابی و همجنس‌گرایی در این کشور پدید آورده که شعائر اسلام را زیر سؤال می‌برد.
ایران بازدید : 550 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
تصاویری که مشاهده می‌ کنید مربوط به معروف ترین مانکن‌ ها می‌ باشد که بدون آرایش و گریم دیده می شوند.میکاپ و آرایشی که زنانی را از بی شهرت بودن و چهره زشت شان رهایی می بخشد هزاران آفرین به این محصولات کار آمد. و اینجاست که معجزه گریم و آرایش در خانم ها مشخص می شود.
www.parsnaz.ir - عکسهای دیدنی از چهره مانکن های معروف جهان بدون آرایش
ایران بازدید : 212 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

در طبیعت عنکبوت‌های بسیار زیبایی وجود دارند که به خاطر زیبایی‌اشان به «عنکبوت‌های طاووس» معروف شده‌اند



بقیه عکس در ادامه مطلب...

ایران بازدید : 286 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)
برخي آداب و رسوم عجيب، هنوز در برخي نقاط جهان با وجود پيشرفت‌هاي فراوان بشر وجود دارد. در یکی از قبایل اندونزی رسم است که جنازه مردگان خود را مومیایی و در روز تولدش آن را با لباس نو در جمع خود حاضر کنند.

ایران بازدید : 612 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (1)

جدیدترین مدل خالکوبی(گوشت کنی)


این افراد با کندن چند میلی متری پوست و مقداری از گوشت خود اقدام به نوعی خالکوبی وحشتناک کرده اند.بعد از مدتی جای کندگی پوست و گوشت یک بافت اضافی را بوجود می اورد که سطح را می پوشاند، ولی به چه قیمتی؟

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,788
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 25,767
  • بازدید کلی : 392,235