loading...
مجله تفریحی و سرگرمی وطن 98
آخرین ارسال های انجمن
ایران بازدید : 126 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اساسا به نظر می رسد تصویب چنین طرحی خود، 

جدی ترین شبهه درباب استمرار صلاحیت نمایندگانی است

 که به آن رأی داده اند که یکی از مهمترین علل سقوط خواص در تاریخ،

 امتیاز طلبی و ویژه خواری است.

ایران بازدید : 158 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امسال سال، برادری و دوستی و محبت است. 

سال انسجام ملی است، مخصوصا فارس و شیراز؛ 

اعتدال بهار، در بهار شیراز بهتر ملموس است. 

اعتدال خلق و خوی ایرانیان در شیراز بهتر آشکار است.

ایران بازدید : 100 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وب سایت روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" گزارش داد که سرکرده گروه تروریستی داعش در غرب عراق زخمی شده است.

 

هاآرتص مدعی شده است که "ابوبکر البغدادی" در بمباران 27 اسفند سال گذشته در غرب عراق مجروح شده است.

 

هاآرتص می نویسد: اگرچه زخم های وی مرگ آور نیست، ولی او دیگر قادر به رهبری گروه نیست و شدت زخم های البغدادی وی را از ادامه رهبری گروه تروریستی داعش بازداشته است.

 

در همین زمینه روزنامه گاردین نیز از جلسه این گروه تروریستی برای تعیین خلیفه بعدی خبر داده است

ایران بازدید : 208 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

  می خواهیم با ایران بجنگیم/ طرحی برای حمله به ایران با 34 امضا

با وجود آن که در توافق ژنو تصریح شده است که در شش ماه گام اولیه این توافق، بر تحریم های ایران افزوده نمی شود؛ اما 47 عضو تندرو کنگره با فشار لابی صهیونیستی آیپک، طرح افزایش شدید تحریم ها را ارائه کرده اند.

ایران بازدید : 176 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
آری اکنون به زعم همگان وقت «محاکمه» است؛ اما آسیاب به نوبت! اگر قرار به محاکمه هم باشد اولویت با کسانی است که دانسته شرایط فتنه را فراهم کرده و به آن دامن زدند.
آری اکنون وقت محاکمه است نه مناظره!
 

به گزارش ایران خبر، روز گذشته محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، رئیس جمهور حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد. این دعوت به مناظره پیرو گزارش 100 روزه روحانی در سیمای ملی صورت گرفته است؛ گزارشی که بیش از اعلام عملکرد دولت تدبیر و امید، به محاکمه دولت احمدی نژاد شباهت داشت.

اما این دعوت به مناظره بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت؛ از پاسخ مشاور رئیس جمهور در خصوص شرایط چنین مناظره ای تا جوسازی های برخی رسانه های معلوم الحال که خطاب به احمدی نژاد نوشتند «وقت محاکمه است نه مناظره».

ایران بازدید : 134 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
احتمال حذف یارانه نقدی و پرداخت سبد کالایی با اجرای فاز دوم هدفمندی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۳ پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد که احتمال حذف پرداخت یارانه نقدی و دادن سبد کالایی به جای آن وجود دارد

ایران بازدید : 198 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد امروز گلوله های خمپاره به زیارتگاه حضرت زینب (س) در حومه دمشق، پایتخت سوریه، اصابت کرد. 


پرس تی وی به تلفات احتمالی این حمله و جزییات خبر اشاره ای نکرد.

ایران بازدید : 397 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (1)
به گزارش بی باک به نقل از فارس، پس از آنکه «مارتین جوزنبولت» مدیر شرکت گوگل طی سخنانی اعلام کرد که انتشار فیلم موهن به رسول‌الله را در یوتیوپ متوقف نمی‌کند و علت آن را آزادی اندیشه نامید علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشورهای مسلمانان تحریم کردند. حکم علمای مسلمان علیه گوگل و یوتیوب
حکم علمای مسلمان علیه گوگل و یوتیوب بنابر این گزارش علمای مسلمان خواستار توقف استفاده از گوگل و یوتیوب به مدت دو روز شده‌اند تا معلوم شود یک میلیارد و نیم مسلمان نمی‌توانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند. قرار است روز دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 سپتامبر(3 و 4 مهر) روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار می‌رود در صورت همراهی همه مسلمانان با این امر سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 210 میلیون دلار برسد.
ایران بازدید : 577 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

منبع:وطن 98 پرتال سرگرمی

تروریست ها در سوریه دختر بچه یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه ای سر بریدند.
SiteRooz.com
شبکه تلویزیونی اهل البیت علیهم السلام، تروریست ها این دختر بچه را تنها به جرم شیعه بودن او و خانواده اش سربریدند.
SiteRooz.com
این شبکه ماهواره ای عراقی نوشت: بر طبق آمارها تروریست ها تاکنون 1300 شهروند شیعی مذهب را قتل عام کرده اند. اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری وعراقی تشکیل می دهند.
چندی پیش محمد العریفی، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند. اما حجم جنایات تروریست ها آنچنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می شود.


ایران بازدید : 3142 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

پخش گزیده هایی از فیلم موهن و ضد اسلامی «معصومیت مسلمانان» موجب برانگیختن موج ضد آمریکایی در دنیا شده و به مرگ سفیر آمریکا در لیبی منجر شد.

از این فیلم تنها نسخه ای 13 دقیقه ای در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته و نسخه فعلی حتی از فیلمهای تجربی کارگردانان تازه کار هم کیفیتی به مراتب پایین تر دارد اثری کاملا ابتدایی است .

یوتیوب و گوگل علیرغم درخواست کاخ سفید جستجو برای این فیلم را ممنوع نکرده اند. به گفته برخی منابع تهیه این فیلم 5 میلیون دلار هزینه برای سرمایه گذاران یهودی آن داشته اما با توجه به کیفیت فیلم ساخت آن با چند صد هزار دلار کاملا امکان پذیر است .


تصاويري از فيلم موهن معصوميت مسلمانان
ایران بازدید : 357 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

عروس خاندان سلطنتی بریتانیا در مسجد +تصاویر

پرنس ویلیام و کیت می‌دلتون از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در ادامه سفر خود در جنوب شرق آسیا به مالزی وارد شدند.

کیت می‌دلتون و همسرش در جریان این سفر از نقاط دیدنی این کشور بازدید کردند. عروس خاندان سلطنتی بریتانیا در جریان این سفر با حجاب روسری از مسجد کوالالامپور دیدن کرد.

عکس‌های خبرگزاری‌های خارجی از بازدید عروس خاندان سلطنتی بریتانیا از مسجد کوالالامپور را در زیر می‌بینید/فرارو


عروس خاندان سلطنتی بریتانیا در مسجد +تصاویر
ایران بازدید : 409 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)
کارگردان فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) که یک صهیونیست است اصالتا اهل جنوب کالیفرنیاست. وی درگفت و گو با روزنامه وال استریت ژورنال با اهانت به اسلام گفته بود: «اسلام سرطان است».
هویت کارگردان فیلم موهن


به گزارش وال‌استریت ژورنال، کارگردان فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص)، «سام باسیل»، است که یک اسرائیلی – آمریکایی 54 ساله است، اصلیتش از جنوب کالیفرنیا بوده و یک شرکت ساخت و ساز را اداره می‌کند.

 

این صهیونیست در گفت‌وگو با روزنامه وال استریت ژورنال با اهانت به اسلام گفته بود: «اسلام سرطان است».

صهیونیست مزبور همچنین افزود که پنج میلیون دلار از یکصد یهودی برای حمایت مالی از این فیلم جمع‌آوری کرده است اما هویت این یهودی‌ها را اعلام نکرد.

ایران بازدید : 377 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش باشگاه خبرنگاران،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم، امريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز الحكيم: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون
ملت عزيز ايران؛ امت بزرگ اسلام
دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم كينه ي عميق خود را آشكار ساخت و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز، خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان كنوني نشان داد.

در روسياهي عاملان اين جنايت و گناه بزرگ همين بس كه مقدسترين و نوراني ترين چهره ميان مقدسات عالم را آماج ياوه هاي مشمئز كننده ي خويش ساخته اند. پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار، سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم و امريكا و ديگر سران استكبار جهاني است كه به خيال باطل خود ميخواهند مقدسات اسلامي را در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام از جايگاه رفيع خود فروافكنده و احساسات ديني آنان را خاموش كنند. اگر از حلقه هاي قبلي اين زنجيره ي پليد يعني سلمان رشدي و كاريكاتوريست دانماركي و كشيش هاي امريكايي آتش زننده قرآن حمايت نميكردند و دهها فيلم ضد اسلام را در بنگاههاي وابسته به سرمايه داران صهيونيست سفارش نميدادند، امروز كار به اين گناه عظيم و غيرقابل بخشش نمي رسيد. متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت امريكا است. سياستمداران امريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه ي دشمنان در برابر بيداري اسلامي، نشانه ي عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علي امره
سيدعلي خامنه اي
23/شهريور/1391

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,543
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 25,522
  • بازدید کلی : 391,990